9 October, 2023

"ASAN xidmət" "NASA Space Apps Challenge” hakatonu təşkil edib

7-8 oktyabr 2023-cü il tarixində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və  Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin təşkilatı dəstəyi ilə Azərbaycan Robotexnika Mühəndisliyi Akademiyası tərəfindən "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində “NASA Space Apps Challenge” hakatonu keçirilib.
 
Açılış mərasimində  “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında Kosmik Agentliyin ("Azərkosmos") Strategiya və biznesin inkişafı departamentinin direktoru Natəvan Həsənova, Azərbaycan Kibertəhlükəsizlik Təşkilatları Assosiasiyasınının idarə heyətinin sədr müavini Rauf Cabbarov,  “NASA Space Apps Baku”nun layihə rəhbəri Nigar Rəsulzadə və digər qonaqlar iştirak ediblər.
 
Hakatonun məqsədi qlobal əhəmiyyətli prioritet istiqamətlərdə qeyd olunan mövzulara dair açıq mənbəli həllər yaratmaqdır. Eyni zamanda müvafiq sahələrin elmi tədqiqinə maraq oyatmaq, yeni nəsil alimlərin, texnoloqların, dizaynerlərin və mühəndislərin böyüməsini və müxtəlifliyini təşviq etmək əsas hədəflərdir.
 
Müsabiqədə 690 müraciətçidən müsabiqə üsulu ilə seçilmiş 23 komanda iştirak edib. Tələblərə cavab verən və 14 yaşdan yuxarı 3-4 nəfər üzvdən ibarət komandalar 36 saat ərzində hakatonun əsas mövzuları olan iqlimin idarəolunması, təhsil texnologiyaları, yanğınların idarəolunması, virtual və artırılmış reallıqlar, sosial layihələr istiqamətlərində tapşırıqları həll ediblər.
 
Yekunda  komandaların təqdimatlarına əsasən qiymətləndirmələr aparılacaq,  orijinallığı, konseptləri,  ixtiraçılığı ilə fərqlənən, yaradıcı problem həlli və qeyri-standart düşünmə nümayiş etdirən həllər 3 yer üzrə qiymətləndiriləcək və müvafiq olaraq mükafatlandırılacaqlar. Ölkə üzrə qalib gələn komandalar dünyanın 350 şəhərində keçirilmiş hakaton qalibləri ilə birgə yarışacaqlar.

Read more

Other news

innoland news image

Students of "Kiber One Baku International IT School" visited INNOLAND

Students of "Kiber One Baku – International IT School" visited INNOLAND. The students became closely acquainted with the INNOLAND Incubation and Acceleration Center, discovering the innovation and startup ecosystem in our country. They received detailed information about the center’s goals and services, directly communicated with resident startups, asked questions, and explored real projects. As part of the visit, the children also observed the activities of the iLAB innovation laboratory, where they saw the process of turning creative ideas into prototypes.

Read more
innoland news image

"ASAN xidmət"in dəstəyi ilə keçirilən "NASA Space Apps Challenge” hakatonu yekunlaşıb

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və  Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin təşkilatı dəstəyi ilə Azərbaycan Robotexnika Mühəndisliyi Akademiyası tərəfindən "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində reallaşdırılan “NASA Space Apps Challenge” hakatonu yekunlaşıb.

Hakatonun bağlanış tədbirində Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında Kosmik Agentliyin ("Azərkosmos") Strategiya və biznesin inkişafı departamentinin direktoru Natavan Həsənova, “NASA Space Apps Baku”nun layihə rəhbəri Nigar Rəsulzadə və digər qonaqlar iştirak ediblər.

Hakatonun məqsədi qlobal əhəmiyyətli prioritet istiqamətlərdə qeyd olunan mövzulara dair açıq mənbəli həllər yaratmaq, müvafiq sahələrin elmi tədqiqinə maraq oyatmaq, yeni nəsil alimlərin, texnoloqların, dizaynerlərin və mühəndislərin böyüməsini və müxtəlifliyini təşviq etməkdir. 

Müsabiqədə 690 müraciətçidən müsabiqə üsulu ilə seçilmiş 23 komanda 36 saat ərzində (7-8 oktyabr tarixində) hakatonun əsas mövzuları olan iqlimin idarəolunması, təhsil texnologiyaları, yanğınların idarəolunması, virtual və artırılmış reallıqlar, sosial layihələr istiqamətlərində tapşırıqları həll edib.  

Bağlanış tədbirində komandaların hazırladıqları prototiplər münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndirilib. Orijinallığı, konseptləri,  ixtiraçılığı ilə fərqlənən, yaradıcı problem həlli və qeyri-standart düşünmə nümayiş etdirən həllər 3 yer üzrə seçilib. 

Komandalar arasından "Optimum"  1-ci yerə, "Proxima" 2-ci yerə, "PlatonTech" isə 3-cü yerə layiq görülüb.

Sonda qalib komandalara mükafatlar təqdim olunub. 

Ölkə üzrə qalib gələn komandalar dünyanın 350 şəhərində keçirilmiş hakaton qalibləri ilə birgə yarışacaqlar.

Read more
innoland news image

Educational sessions on innovative teaching approaches were held at ASPU

At the Azerbaijan State Pedagogical University (ASPU), a series of educational sessions were organized by the "INNOLAND" Incubation and Acceleration Center in collaboration with the ADPU ENACTUS team to familiarize students with modern educational approaches and foster their innovative thinking.

During these sessions, renowned experts shared detailed insights on the application of new methods and tools in the teaching process, the role of project-based and game-based learning in education, as well as the prospects of using digital platforms.

On May 16, the session titled "Online Education Platform" featured an opening speech by Professor Asaf Zamanov, Vice-Rector for Science and Innovation at ASPU. During the session, Könül Guliyeva, founder of the "Safavy" platform, delivered a presentation on the development dynamics and application opportunities of online education.

On May 19, the session "Future of Education: Transition to Project-Based Learning" was held, where Nariman Garayev, founder of the "Taskool" platform, discussed the essence and effectiveness of project-based education through practical examples. The session was opened by Shahin Mammadli, Head of the ADPU ENACTUS team, and the presentation part was conducted by Aytac Abbasova.

On May 20, the session titled "Ways of Using Interactive Games in Schools" was opened by the team’s coordinator Zenfira Seyidova. Aynur Huseynova, a teacher at the "Bilim Baku" center, shared practical recommendations on applying game methodologies in teaching and increasing student motivation.

The sessions attracted great interest from students, and all three events were held in an interactive format with discussions and Q&A sessions.

Read more