Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin rezidenti “Uvodo” 500 000 manat dəyərində investisiya cəlb edib.
“Uvodo”nun toxumöncəsi investisiya raunduna "Xəzər Vençur" mələk investorları rəhbərlik ediblər. Ümumilikdə investisiyada Azərbaycan MBA Klub İnvestorları və həmtəsisçilər iştirak edib və raund ümumi yarım milyon manat (300.000 ABŞ dolları) dəyərində bağlanıb.
“Uvodo” rəqəmsal agentliklər və e-ticarət mühəndisləri üçün nəzərdə tutulan, onların iş prosesini və proqramlaşdırma sürətini artıran e-ticarət qurma platformasıdır. Layihəyə fərdiləşdirmə, məlumatın 3-cü tərəf servislərlə paylaşılması, olduqca yüksək xərc tələb edən texniki dəstək və optimallaşdırma ilə bağlı məhdudiyyətlər daxildir.
Startapın məqsədi proqram mühəndislərinə pərakəndə satışın e-ticarətə keçid prosesini sürətləndirməyə kömək etmək və “Uvodo”nu e-ticarət qurma platformaları arasında mühəndislərin ilk seçiminə çevirməkdir.
Hazırda komandanın diqqəti "Beta" mərhələsindən "Alfa" mərhələsinə qədər məhsulun inkişafını sürətləndirməkdir. Komanda startapa cəlb edilən investisiya ilə “Uvodo”nun əsas funksiyalarını təkmilləşdirəcək və müştərilərinin bilavasitə onlardan tələb etdiyi e-ticarət biznesləri üçün vacib olan beynəlxalq ödəniş həlləri, göndərmə xidmətləri və konversiya alətləri və s. kimi xüsusiyyətləri inkişaf etdirəcək.
“Uvodo” “Nextsale” startapını yaradan və müvəffəqiyyətlə satan təsisçilərin növbəti layihəsidir. “INNOLAND”in məzun rezidenti olan “Nextsale”, e-ticarət mağazaları üçün veb-sayt ziyarətçilərini real müştəriyə çevirən optimallaşdırma proqramıdır. Startapın bütün hissələri Boston mərkəzli “Silversmith Capital Partners” şirkəti tərəfindən satın alınıb.
9-10 dekabr tarixində "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində “Brain Game” intellektual oyun hakatonu keçirilib.
Hakaton Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin və "Azərlotereya” ASC-nin birgə təşkilatçılığı ilə reallaşdırılıb.
Məqsəd ölkəmizdə intellektual oyunların yaradılması sahəsində proseslərin təşviqi, yeni oyun əsaslı həllərin yaradılması və cəmiyyətin intellektual potensialının artırılmasıdır.
Tədbir çərçivəsində hər biri 3-5 nəfərdən ibarət 20 komanda yaradıcı və innovativ oyun layihələrini hazırlayıb. Mentorlar göstərilən müddət ərzində prototiplərin hazırlanıb sonlandırılması üçün komandalara dəstək göstəriblər.
Bağlanış tədbirində komandalar tərəfindən hazırlanan layihələr münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndirilib.
Münsiflər heyəti qismində Dövlət Agentliyinin sədrinin müşaviri Mehdi Cavadov, “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov, “Azərlotereya”nın İdarə Heyətinin sədri Osman Karakuş, “Code Academy”nin rəhbəri Ülvi Aslanov və “DynamicBox Studio” şirkətinin oyun prodüseri Şahin Əliyev iştirak ediblər.
Nəticələrə əsasən “85 Games Studio” komandası 1-ci yerə, “EcoDev” komandası 2-ci yerə, “Bomba!” komandası isə 3-cü yerə layiq görülüb.
Sonda qaliblərə müvafiq olaraq 5000, 2000 və 1000 manat məbləğində pul mükafatı və diplomlar təqdim olunub. Növbəti yaxşı nəticə göstərən “Kript 10” və” AKA” komandaları isə həvəsləndirici mükafat alıb.
Hakatona müraciət edən 65 komanda arasından seçilən 54 komanda 16 noyabr tarixində ideya konseptlərini təqdim ediblər. Qiymətləndirmə nəticəsində yalnız 20 komanda müsabiqə mərhələsində iştirak hüququ qazanıb.
“BrainGame” intellektual oyun hakatonu Azərbaycanda intellektual oyunların yaradılması sahəsində proseslərin təşviqi, yeni oyun əsaslı həllərin yaradılması və cəmiyyətin intellektual potensialının artırılması məqsədilə həyata keçirilir. Hakaton Azerlotoreya ASC-nin dəstəyi ilə Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən keçirilir.
Müsabiqənin məqsədi
- İnnovativ fəaliyyətin stimullaşdırılması və sağlam rəqabətin formalaşdırılması;
- Yeni intellektual oyun prototiplərinin yaradılması
- İT mütəxəssisləri arasında yeni ideyaların dəstəklənməsi;
- Komandada işləmək bacarığının inkişaf etdirilməsi;
- İstedadlı uşaqların cəmiyyətə tanıdılması.
Müsabiqənin formatı
Müsabiqə ümumilikdə bir-birinin məntiqi davamı olan 3 mərhələdən təşkil olunur.
Birinci mərhələ
Yaradılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə komanda üzvləri və yaradılacaq həllə dair təqdimatın göndərilməsi;
İkinci mərhələ
Yaradılacaq həllin dizayn nümunələrinin mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) formasının hazırlanması və qeyd olunan ünvana göndərilməsi;
Üçüncü mərhələ
Həllərin yaradılması və münsiflər qarşısında təqdimatların edilməsi.
Komandaların formalaşması
Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən az 3, maksimum 5 nəfərdən ibarət komandalar iştirak edə bilər. İştirakçılar müsabiqəyə yalnız komanda şəklində müraciət edə bilər. Komanda üzvlərindən ən az birinin informasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olması tələb olunur.
Müsabiqənin şərtləri
- Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən azı 3, maksimum 5 nəfərdən. İbarət komandalar iştirak edə bilər.
- Komanda üzvlərindən ən azı biri mütləq İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olmalıdır.
- Yaradılacaq tətbiq daha öncə hər hansı müsabiqədə təqdim edilməməli, eyni zamanda ictimaiyyətin istifadəsinə verilmiş olmamalıdır.
- Tətbiq daha öncə mobil tətbiq marketində (App store və ya Play market) yerləşdirilməməlidir.
Müraciət qaydaları
- İştirakçılar 06 noyabr 2023-cü il tarixinədək “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən yaratılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə öz komanda üzvləri və yaradacaqları həllə dair təqdimat göndərməlidirlər.
- İlkin seçimdən sonra seçilmiş komandalar 20 noyabr 2023-cü il tarixinə qədər yaradacaqları həllin dizayn nümunələrini mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) hazırlamalı və bizə göndərməlidirlər.
Qiymətləndirmə mexanizmi
Müsabiqənin ikinci mərhələsində intellektual oyunlarla bağlı aşağıda qeyd olunmuş kriteriyalar münsiflər tərəfindən qiymətləndiriləcək:
- intellektual oyunun dizaynı və istifadə rahatlığı;
- digər mobil tətbiqlərlə inteqrasiya edilə bilmə imkanı;
- korporativ brendi(loqo, rəng və dizayn elementləri);
- yaradılmış oyunların cəmiyyət üçün sosial və iqtisadi faydalılığı.
Üçüncü mərhələdə layihələr aşağıdakı meyarlar üzrə qiymətləndirilir:
- verilən tapşırığın verilən vaxt ərzində həlletmə;
- məsələnin həlli istiqamətində irəli sürülən ideya;
- tapşırığın düzgünlüyü, tərtibat və kreativ yanaşma;
- komanda işinin keyfiyyəti.
- ideyanın innovativliyi
- təqdimat bacarıqları
- resurslardan düzgün istifadə
- problemin həllinə uyğun həllin təqdim olunması
İştirakçıların mükafatlandırılması qaydaları
Münsiflər tərəfindən səsvermə yolu ilə müəyyən edilmiş 3 (üç) ən uğurlu komanda diplomla yanaşı aşağıdakı hədiyyələrlə təltif edilir:
- I yerin qalibi 5000 AZN;
- II yerin qalibi 2000 AZN;
- III yerin qalibi 1000 AZN.
- 2 nəfərə həvəsləndirici mükafat
Digər bütün iştirakçılar sertifikatla təltif edilirlər.
"INNOLAND"in rezidenti "E-legal" startapı uğurla "exit" edib!
Azərbaycanın hüquq texnologiyaları sahəsində öz yanaşması ilə seçilən və "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin rezidenti olmuş "E-Legal" startapı ABŞ-da uğurla exit edib!
Təsisçisi Səmayə Həbibova olan "E-Legal" startapı hüquqi xidmətləri rəqəmsallaşdıraraq istifadəçilərə müqavilə hazırlığı, hüquqi sənədlərin avtomatlaşdırılması və onlayn məsləhət kimi imkanlar təqdim edir. 2023-cü ildə "E‑legal" ilə "ASAN xidmət" arasında 10 illik müqavilə imzalanıb. Bu anlaşma çərçivəsində ölkə üzrə 29 "ASAN xidmət" mərkəzində rəqəmsal hüquqi xidmət köşklərinin quraşdırılması planlaşdırılır.
"E-legal" komandasını təbrik edir və gələcəkdə daha böyük nailiyyətlər əldə etməyi arzulayırıq!