İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin (İRİA) dəstəyi, SUP VC-nin təşkilatçılığı ilə Naxçıvan Dövlət Universitetində “Azərbaycan startaplara verilən dəstək” mövzusunda INNOSTART adlı panel müzakirə təşkil olunub.
“INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin müdiri Nicat Əmiraslanov, UNEC İnkubasiya Mərkəzinin direktoru Mübariz Şahbazlı və NDU IT şöbəsinin müdiri Hüseyn Əsgərlinin spiker qismində çıxış etdiyi panelin əsas məqsədi region gənclərini innovasiya və startap imkanları ilə yaxından tanış etmək və onları bu sahəyə təşviq etmək olub. Panel zamanı startaplara göstərilən dövlət dəstəyi mexanizmləri, investisiya imkanları və innovasiya mühiti ətrafında geniş fikir mübadiləsi aparılıb.
Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi və Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin birgə təşkilatçılığı ilə Gəncədə “Hackathon”a start verilib.
Region gənclərinin iştirakı ilə keçirilən “Hackathon” ümumilikdə 5 gün davam edəcək.
Tədbirin ilk 2 günü iştirakçılar “Startap nədir?” “Startap ideyasını necə formalaşdırmaq olar?”, “Bazar araşdırması”, “Biznes model strukturu: biznes modeli, biznes plan”, “Təqdimat bacarıqları” kimi əsas təşəbbüskarlıq anlayışları ilə tanış olacaqlar.
Növbəti 3 gün ərzində iştirakçılar komandalara bölünərək onlara həvalə edilmiş layihələr üzrə “Hackathon” zamanı əldə etdikləri bilikləri tətbiq etməyə çalışacaqlar.
Sonda qalib komandalar Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin İnnovasiyalar Mərkəzində 6 aylıq inkubasiya proqramı keçmək haqqı qazanacaqlar. Bununla yanaşı qalib komandaların təsisçiləri 2020-ci ildə Türkiyədə keçiriləcək “Startup Turkey” tədbirinə qatılmaq şansı əldə edəcəklər.
Gəncə şəhərində “Hackathon”un keçirilməsində məqsəd region gəncləri arasında startapların təşviqi, mövcud ideyaların dəstəklənməsidir.
31 iyul - 2 avqust tarixlərində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti və "SUP VC" şirkətinin təşkilatçılığı ilə "EduHack Baku" hakatonu baş tutacaq.
Onlayn şəkildə keçiriləcək hakatonun hədəf kütləsi innovativ düşüncəli universitet tələbələri, məzunlar və təhsil sahəsində çalışanlardır. Hakatonun əsas məqsədi distant təhsil sahəsinə yeni həllərin gətirilməsidir.
İştirakçılar hakaton zamanı innovativ yollardan istifadə edərək distant təhsildəki problemləri həll etmək üçün 3 gün boyunca öz təşəbbüsləri üzərində işləyəcəklər. Bu müddət ərzində təhsil və innovasiya sektorundan olan mentorların dəstəyi ilə ideyalarını layihə şəklinə gətirəcəklər.
Qalibləri ümumilikdə 6 min manatlq mükafat gözləyir.
📮Qeydiyyat: https://bit.ly/2ZnmqRF
✅Son qeydiyyat tarixi: 29 iyul
13 sentyabr saat 20:00-da Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin rezidenti və SUP Akselerasiya Mərkəzinin məzunu Vriendly öz virtual platformasında Adam Draper və təşəbbüskarların iştirakı ilə təlim sessiyasını həyata keçirəcək.
Bu təşəbbüs dünyada akselerasiya mərkəzləri ilə startaplar arasında virtual reallıqda həyata keçirilən ilk tədbirdir. Tədbir üç hissədən ibarət olacaq:
Silikon Vadisi mühitinin dünyanın bütün ekosistemlərindən fərqli olduğu haqqında hər bir startap və investor xəbərdardır. Bunu nəzərə alaraq, təşkil olunan tədbirdə Silikon Vadisində investorlar ilə münasibətləri necə formalaşdırmaq, təşəbbüskarlarla necə işləmək və investisiyanı necə cəlb etmək məsələləri müzakirə olunacaq.
Qeyd edək ki, Adam Draper məhşur Silikon Vadisi vençur investorlarından olan milyarder Tim Draperin oğludur. O, həm də virtual reallıq sahəsində ixtisaslaşmış, bu sahə üzrə dünyanın ən güclü akselerasiya mərkəzi hesab edilən Boost VC-nin qurucusu və icraçı direktorudur.
Tədbirlə maraqlanan iştirakçılar sentyabr ayının 13-ü “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində canlı izləyə bilərlər.
Tədbir haqqında ətraflı məlumat: https://vriendly.co/
Tədbirdə iştirak etmək üçün : https://www.facebook.com/events/366000924075068/