Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə 29 iyul tarixində “Startup Grind - Ganja” tədbiri baş tutacaq.
Görüşdə spiker qismində “Halal Booking” şirkətinin həmtəsisçisi Ənvər Cəbi çıxış edəcək. "Halal booking" şirkəti 2009-cu ildə Elnur Seyidli və Ənvər Cəbi tərəfindən yaradılıb. Sayt 75 ölkədən 250 mindən çox müştəriyə sahibdir. 2015-ci ildə "Dünyanın ən yaxşı halal səyahət saytı" və Dubayda baş tutan tədbirdə "İslam İqtisadiyyat" mükafatına layiq görülüb. “Traveltech - Pandemiyadan əvvəl və sonra” mövzusuna həsr olunmuş bu görüşdə şirkətin həmtəsisçisi Ənvər Cəbi öz dəyərli təəcrübələrini və biliklərini bizimlə bölüşəcək.
Moderator "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin startaplarla iş üzrə mütəxəssisi Tengiz Ağakişiyev olacaq.
"Startup Grind" startaplar, təsisçilər, ixtiraçılar üçün yaradılmış dünyanın ən böyük icmalarından biridir. Tədbirin məqsədi həmfikir insanları bir araya gətirmək, öyrənmək, öyrətmək, kömək etməkdir. 2019-cu ildən başladılan tədbir mütəxəssislərin öz təcrübələrini paylaşdığı ənənəvi hərəkat halını alıb.
Tədbir “Facebook – live“ vasitəsilə baş tutacaq.
"INNOLAND" Mərkəzi startapları ilə birgə regionun ən böyük texnologiya və startap platforması olan "TakeOFF İstanbul" tədbirində iştirak etməyə hazırlaşır!
Tədbirdə ölkəmizi təmsil edəcəyik. Həmçinin texnologiya həvəskarları, startapçılar və investorlarla birgə yeni əməkdaşlıqlara başlayacağıq.
21-26 noyabr 2019-cu il tarixində Azərbaycanda ilk dəfə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə "StartupFest 2019" adı altında startapları əhatə edən beynəlxalq festival təşkil olunacaq.
“StartupFest” gənc texnologiya sahibkarlarını, “Angel” investorları, korporasiyaları, dövlət qurumlarını, universitetləri, media və müxtəlif ölkələrdən gələn beynəlxalq qonaqları bir araya gətirəcək.
Festival çərçivəsində “Techstars Startup Fintech”, “DevopsDays”, “FUN Baku”, “Product Hunt Meetup”, “TEDx”, “World E-Commerce Forum Eurasia Baku 2019” kimi beynəlxalq tədbirlər təşkil olunacaq.
Bakı və Gəncə şəhərlərini əhatə edəcək festival çərçivəsində Azərbaycan, Belçika, Macarıstan, Türkiyə, Gürcüstan, ABŞ və Ukraynadan olan spikerlər öz təcrübələrini bölüşəcəklər.
Tədbirin əsas məqsədi təcrübə mübadiləsinə imkan yaratmaqla Azərbaycanda startap ekosisteminin oyunçularını bir araya gətirmək, ekosistemə müsbət təsir göstərmək və inkişafa təkan verməkdir.
Ətraflı: https://startapfest.az/
“INNOLAND”in Şəkidə fəaliyyətə başlayacaq yeni mərkəzində 1-ci inkubasiya proqramına seçim turları başlayır. Seçimlərdən uğurla keçən iştirakçılar 1 həftə ərzində təlim və yarışlarda iştirak edəcəklər. Proqram 22-26 iyul tarixlərində keçiriləcək.
Tədbirin ilk 2 günü iştirakçılar əsas təşəbbüskarlıq anlayışları ilə tanış olacaqlar. Növbəti 3 gün ərzində keçiriləcək “Hackathon” zamanı əldə etdikləri bilikləri tətbiq etməyə çalışacaqlar.
Tədbirin ümumi planı:
1ci gün: Ümumi təlim
● Startap nədir?
● Startap ideyasını necə formalaşdırmaq olar?
● Bazar araşdırması
● Startapın yaratdığı dəyər
2-ci gün: Ümumi təlim
● Biznes model strukturu: biznes modeli, biznes plan
● “Lean” metodologiyası
● Təqdimat
3-cü gün: “Hackathon” və spikerlərin çıxışı
● “INNOLAND”in rezidentləri öz təcrübələrini paylaşacaq.
● “Hackathon” başlayacaq və komanda formalaşması üçün münsiflər tərəfindən ən yaxşı 5-6 ideya seçiləcək.
4-cü gün: Komanda işi və mentorluq
● Seçilən komandalar mentorların dəstəyi ilə öz ideyaları üzərində işləyəcəklər.
5-ci gün: Komanda işi, final günü təqdimatı, qalibin elan edilməsi
● Günün 1-ci yarısı: komanda işi davam edəcək.
● Günün 2-ci yarısı: Ən yaxşı 3 ideyanın seçilməsi üçün komandalar münsiflərin qarşısında təqdimat edəcəklər.
Sonda qalib komandalar "INNOLAND"in Şəki filialında 6 aylıq inkubasiya proqramı keçmək haqqı qazanacaqlar! Bununla yanaşı qalib komandalara dəyərli hədiyyələr təqdim ediləcək!
Seçim kriteriyaları:
Qeydiyyat forumu: http://bit.ly/2MWFSQX